Translate

Kamis, 12 Januari 2017

DIPERLIHATKAN KEHANCURAN DUNIA DAN PESAN PENTING UNTUK MEMPELAI KRISTUS KESAKSIAN DARI MALAYSIA OLEH THERESA UNI


Shalom kepada semua teman yg seiman Ini kesaksian sy tgl 5 januari 2017.

Waktu berdoa bersama Pdt Samuel Tet untuk seluruh dunia, Yesus memperlihatkan kepada saya satu huruf perkataan besar di sebuah Rumah yg tertulis :

BERTOBAT....BERTOBAT... BERTOBAT...

Dan Yesus Kristus berkata :

Aku Akan sangat

sangat Segera Datang..!!  

Dan sekali lagi Dia brkata ; 

Aku akan segera Datang..!!!

Dan saya diberi pengelihatan melihat angin puting beliung menganas, menghempap Rumah2, bangunan2, negeri2, mencabut pokok2, semua apa saja yg melata ditanah.

Tidak ada sesuatu yg tertinggal, iya nya seperti padang bola, tidak ada batu kayu yg tertinggal.

Sampai di SINI saja kesaksian saya. Semoga yg membaca kesaksian ini diberkati semua nya dan saling senantiasa memusatkan kan fikiran hati nya kepada Yesus.


KESAKSIAN TANGGAL 9 Januari 2017

Saya sekali lagi diberi pengelihatan dan melihat TUHAN Yesus KRISTUS lengkap dgn pakaian perang  yg memakai Kuda berwarna putih.

Saya diperlihatkan keadaan dunia yg kacau. Sy menangis melihat kehancuran dunia yg tdk ada apa2  lagi yg tertinggal..iya nya sprti debu pasir.

Dan saya dibawa Yesus naik ke atas  dan melihat tangga dari bumi naik ke atas. Tangga yg sangat cantik dan yg tak trucapkan dgn kata2 manusia.

Saya melihat Yesus memakai pakaian pengantin seperti sedang menantikan ketibaan ssorg. Dan waktu itu juga saya melihat sorg permpuan naik tngga datang Kpda Yesus,..seorang perempuan yg sungguh cantik, indah dan menawan... kecantikan yg terindah dn yg tak terdapat di bumi.

Yesus brkata Kpda saya :
Seharusnya begini lah keadaan mempelai Ku *(seperti seorang perempuan yg sgt cantik yg baru sebentar sj tadi diperlihatkan kpd sy)*. Keadaan mempelai Ku yg siap, yg lengkap, yg suci, yg benar dan yg Kudus sewaktu Kedatangan Ku.
Yesus brkata : Persiapkan hatimu, Persiapkanlah hatimu, Persiapkan lah hatimu.
Dan Yesus menyuruh saya  berkohtbah tentang Persiapkan lah Hatimu....
Mendengarkan hal itu,  aku lalu menangis sambil mnjawap dan mengelengkan Kepala krna tdk tahu bagaimana saya harus berkohtbah,.. krna saya tdk pandai...
Walaupun saya tdk mahu dgn erti kata menolak,..Yesus tetap brkata Persiapkan hatimu...Dia brkata bahawa ada org yg Akan membantu kmu. Dia memprlihatkan kepada saya dlm sekelip mata memandang...sy bisa melihat bahawa org itu adalah Pastor Samuel. Dialah yg ditunjukan kepada saya...

Yesus brkata lagi dan menyuruh saya menyebut perkataan :
BERTOBAT, BERTOBAT, BERTOBAT.! YESUS SEGERA DATANG.!
Yesus brkata lagi "mari ikut Aku...

Dan saya  dibawa naik  ke awanan diperlihatkan  satu negara yg indah besar dan saya tahu bahawa itu adalah White House. Dia tunjukan kpd saya bangunan2 yg hancur. Itulah America.

Dari situ sy ingat kembali pengelihatan yg pernah saya lihat...penglihatan tntg puting beliung tgl  5/01/2017. Penglihatan itu diperlihatkan bahawa angin puting beliung yg mranapkan, merosakan semua apa2 saja objek. Segala sesuatu sudah sprti padang bola...itulah yg ditunjukan oleh Tuhan. Ternyata tempat yg hancur di dlm penglihatan itu adalah America....

Sewaktu brdoa saya tdk sedarkan diri dan berada di dalam keadaan pengsan. Pada saat tidak sadarkan diri itu lh sy mendapat penglihatan.

Sampai SINI saja Kesaksian saya..

Hagai2 :7 (baca di Alkitab)
Sebab beginilah Firman Tuhan semesta Alam: sedikit waktu lagi maka Aku akan mnggoncangkan langit dan bumi, laut dan darat....

Glory... glory.bagi Nama TUHAN YESUS KRISTUS mbrkati.
.
Shalom
Tuhan Yesus Kristus memberkati. Amen

Note :
Tuhan Yesus terus-menerus menyampaikan pesan lewat anak2 Nya di bumi. Memperingatkan manusia di bumi agar senantiasa bersiap sedia.
Kita hampir setiap hari mendengar kesaksian yg di kongsikan oleh anak2 Tuhan yg mengatakan bahawa dunia akan menjadi semakin kacau dan kedatangan Tuhan di awan2 sangat segera terjadi.

Tetapi yg menyedihkan..masih banyak orang kristen meremehkan setiap kesaksian dan tidak mau percaya. Bahkan tidak sedikit yg menjadi pengejek.
Bagi setiap kita yg merindukan kedatangan Tuhan Yesus untuk bergabung di awan2..sama2 lah kita saling mendoakan, menguatkan dan mempersiapkan diri dengan lebih sungguh lagi. Maranatha..

Peringatan bersama

Tuhan Yesus memberkati


Tidak ada komentar: